Órarend

Egy hely, ahol töltődik a test, megnyugszik a lélek és lecsendesedik az elme.
Sok szeretettel várunk óráinkra és programjainkra!

Foglalkozásaink

Testtudatos és ízületkímélő óratípusainkat minden korosztálynak szeretettel ajánljuk.
Az is talál magának valót, aki szereti a dinamikus és jól megizzasztó óratípusokat és az is, aki a lassabb mozgásokkal szereti elengedni a feszültségeit.

Áraink

Június 1-től:

10 alkalmas bérlet: 9.500.-
Alkalom: 1.200.-

noijoga2

Női jóga

Az órák fókuszában a női egészség megőrzése és helyreállítása áll. Cél az altest energetikai rendszerének harmonizálása, a megfelelő keringés megteremtése, az ízületekben és izmokban felgyülemlő feszültségek oldása, a medence és az azt körülvevő izmok karbantartása.  Figyelmünk folyamatosan a testi érzeteken van, ezzel is segítve a testtudatosság fejlődését. Figyelünk a testünk jelzésire, az érzeteire, üzeneteire és megtanulunk mindezeket tiszteletben tartva mozogni és lazítani. 

Az órákon halk, megnyugtató zene szól, ezzel is támogatva a testi és lelki megnyugvást és az elme megpihenését. A jóga azon elemeit gyakoroljuk, amelyek támogatják a medence egészségesebb működését, amelyek felélénkítik a szervi működéseket, amelyek a hormonális rendszerre pozitívan hatnak és amelyek a feszültségek elengedését segítik. Mindezek hatására beindul a testben és a lélekben egy öngyógyító folyamat, amely egy örömtelibb és minőségibb női léthez juttatja a résztvevőket. Bármely korosztály számára végezhető.

dinamikus

dinamikus jóga

Sok-sok élettani hatással bíró, a hatha jóga ászanáiból felépülő óra, mely azok számára ajánlott, akik a jóga testi részét érzik inkább magukénak. Kiváló lehetőség a testben és lélekben felszaporodó feszültségek oldására, izmok erősítésre, nyújtására és a hajlékonyság növelésére. Jó közérzetet biztosító hatása abban rejlik, hogy az izmokat erősítő és nyújtó testtartások egyensúlyban vannak. A folyamatos mozgás felélénkíti a vérkeringést, az energiaáramlást és a hormonális rendszer működését, ezáltal a test vitalizálódik, energiával töltődik, gyógyul, miközben megnyugszik a lélek és lecsendesedik az elme is. 

Minden óra más és más. Felépítésében, hangulatában és céljaiban is. Együtt jógáznak kezdők és haladók, ki-ki a maga ütemében, az erőnléti állapotának megfelelően halad és fejlődik a határai és lehetőségei tiszteletben tartásával Minden foglalkozás az önismereti utunk egy része is egyben, amely közelebb visz a testünkhöz és a lelkünkhöz kortól és nemtől függetlenül.

pilates-1

pilates

Ez az egész testet átmozgató mozgásforma, a mélyen fekvő izmok erőnlétének fejlesztését és rugalmassá tételét tűzi ki célul. Ezeknek az úgynevezett váztartó izmoknak a karbantartása azért is fontos, mert a terhelés nagy részét képesek levenni az ízületekről. Védelmet biztosítanak a gerincnek, csípőízületnek valamint a többi kisízületnek. Rendszeres gyakorlása javítja a tartást, megszünteti a háti- és derékfájdalmakat és lassítja a csípőízületi kopást is. Rendszeres végzése során beáll egy szimmetrikus izomegyensúly a testben, a gerincoszlop is rugalmas és könnyedebb mozgású lesz. Mivel a légzés is koncentráltabb és alaposabb az órákon, mint a mindennapi életünkben, ezért az agyi keringés is felfrissül. 

Az órák mozgásanyaga változatos, többféle eszközt is használunk. Pilates karika, gumiszalag, fitball labda és softball labda színesíti a palettát. Egy olyan óratípusról van szó, amelyet korosztálytól függetlenül bárki végezhet.

gerinc

gerinctréning

Az egész testet átmozgató gerinctorna, amely természetesen rendszeresen végezve hozhat tartós javulást. Minden korosztálynak ajánlott, aki szeretné megelőzni a gerincproblémákat, aki szeretné megszüntetni a mozgásszervi panaszokat, aki állapot javulást szeretne elérni vagy a sok ülőmunka miatt kialakuló hátfájdalom megszüntetését szeretné. 

A gyakorlatoknak keringés fokozó hatása van. A rendszeresen végzett torna javítja az izomtónust és a helyes testtartás kialakulásában is segít. Saját testsúllyal, ellenállással szemben, eszközökkel végzett gyakorlatokkal egyre jobb állapotba kerül az izomzat és a test. Az óra során elsajátítjuk és rendszeresen gyakoroljuk a naponta végzett rutinos mozgásokat, a testhelyzetek helyes kivitelezését (például lefekvés, felkelés, felülés, állás, járás, házimunka, ülés, tárgyfelvétel, cipelés, stb…). 

Az első találkozásnál egyéni problémák meghallgatásával ( később is az órára jövők állapotáról érdeklődve) a gyógytornász oktató felméri a terhelhetőséget, ezért minden óra más! Ha igény van rá egyénre szabottan diktálja feladatot, könnyíti a végzendő gyakorlatokat, ha szükséges kijavít. 

Minden korosztály számára ajánlott.

Egy hely, ahol töltődik a test, megnyugszik a lélek és lecsendesedik az elme.

Sok szeretettel várunk óráinkra és programjainkra!